„google“ pingvinas 4.0

Nereikia labiau pabrėžti fakto, kad „Google“ ką tik atliko naujovišką atnaujinimą: „Penguin 4.0“ – realaus laiko, detalusis algoritmo atnaujinimas, leidžiantis tiek realiuoju laiku skirti baudas, tiek neįtikėtinai greitai atkurti. Tačiau, turint tokį didelį ginčą dėl šio atnaujinimo, turime daugiau apsvarstyti atvejų analizę ir analizę, kad geriausiai suprastume naujausią pingvinų fenomeną.

 

„Penguin 4.0“ atkūrimai

 

Kaip (tikimės) jūs jau esate įpratęs, kognityviame SEO mus labai domina tyrimai, bet ne tik dėl jų, bet ir supratimo tikslas. „ Penguin 4.0“ atnaujinimas dabar yra mūsų akiratyje, todėl atlikome tam tikrą analizę, kad pamatytume, koks algoritmas pateikia naują lentelę. Todėl paimkite puodelį kavos ir apžvelkite šiuos naujus atradimus.

 

 

1. Po 3 metų beveik jokio eismo pingvinas 4.0 atnešė 370% srauto padidėjimą

 

„SmartFares“ (smartfares.com) yra kelionių rezervavimo paslauga, veikianti rinkoje nuo 2006 m., Kuri specializuojasi teikdama prieinamas kelionių kainas rinkoje. Kol kas nieko negirdėto. Vis dėlto šioje svetainėje ypatinga tai, kodėl mes ją nagrinėjame, yra ta, kad jų reitingai „kyla ir krinta“.

išmaniųjų kainų atkūrimas

smartfares.com

 

 

Žvelgdami į aukščiau pateiktą ekrano kopiją, galime lengvai pastebėti didelę „Google“ naujinių veiklą, tačiau 2 iš šių atnaujinimų greičiausiai išliks šios svetainės istorijoje. Pirmasis algoritmo atnaujinimas, paveikęs „smartfares.com“, yra „Penguin 2.0“, kažkur 2013 m. Spalio mėn. Tada jų skaičius smarkiai sumažėjo ir atrodo, kad jie niekada nebeatsigavo. Iki šio rudens.

„Penguin 4.0“ atnešė didžiausią matomumą nuo 2013 m.

Derliaus sezonas atnešė gerų žinių apie šią kelionių svetainę, nes tą patį spalį, praėjus 3 metams nuo „Penguin“ bausmės, jų matomumas nuo 2013 m. Iki šiol buvo didžiausias. Galbūt „Penguin 4.0“ iš tikrųjų yra „maloniausias atnaujinimas“, kaip minėjo „Google“ atstovai, bent jau šiems vaikinams.

išmaniųjų kainų nugalėtojai

 

Žvelgdami į „laimėjusius raktinius žodžius“, pastebime įspūdingą reitingo pozicijos padidėjimą. Dar įdomiau yra tai, kad visi šie padidėjimai daro įtaką labai komerciniams raktiniams žodžiams: 77 pozicijos už „pigius nuomojamus automobilius“ arba 82 pozicijos už „paskutinės minutės lėktuvų lėktuvą“. Labai komerciniai raktiniai žodžiai varomi pačiame viršuje. Dėl to mums buvo tikrai įdomu, kaip atrodo „smartfares.com“ nuorodų profilis.

 

Tikrai sunku bandyti ką nors pagaminti, neturint tinkamų įrankių . Net jei kalbame apie šunų narvą, dviračio remontą ar išsamų skaitmeninės rinkodaros tyrimą, kai turim tinkamas priemones, viskas tampa lengviau. Mūsų atveju galimybė atlikti automatinį nenatūralų nuorodų aptikimą bet kurioje norimoje svetainėje kartu su jų paieškos matomumo tikrinimu leido atlikti šią analizę.

mygtuką

Paleidus nenatūralų nuorodų aptikimą, nenustebome pamatę, kad daugiau nei 50% visų jų nuorodų yra nenatūralios. Atidžiau pažvelgę ​​į nenatūralias jų nuorodas, pastebime, kad tai daugiausia susiję su nuorodomis, įdėtomis trumpoje teksto dalyje, žiniatinklio kataloguose, nuorodų grupėje, domenuose, neturinčiuose autoriteto ir plono turinio, ir pan.

 

„smartfares“ pažintinės SEO nenatūralios nuorodos

 

 

Šiame kontekste iškyla akivaizdus klausimas:

Kodėl „Penguin 4.0“ susigrąžino svetainę su tokiu aukštu nenatūraliu profiliu?

 

nenatūralus navigatoriaus pažintinis SEO

 

Labiausiai tikėtina, kad smartfares.com kartais atsisakė. Jie išbuvo jau trejus metus ir staiga pasveiko.

 

Mes manome, kad net jei nenatūralios jų nuorodos vis dar veikia, jie turi pateikti atsisakymą ir „Google“ tiesiog neatsižvelgia į šias nuorodas vertindama šią svetainę. Jų nenatūralūs ryšiai vis dar yra gyvi, tačiau jie tiesiog neįskaitomi į reitingavimo algoritmą.

Mes nemanome, kad „Penguin 4.0“ nusiteikęs Padėkos dienomis, atkurdamas svetaines, kurios nepadarė ilgalaikių atkūrimo pastangų.

Todėl tai, ką „Penguin Real Time“ sukūrė šiems vaikinams, buvo suskirstyti juos į priekį ir padidinti juos tik pagal jų tinkamas nuorodas. Tai puikus „smartfares.com“ atsigavimas ir įdomus pavyzdys, kurį galime pažvelgti mums visiems.

„smarfares“ gerai susieja pažintinį SEO

 

2. Įspūdingas „Penguin 4.0“ atkūrimas didelėje internetinėje parduotuvėje

Yra romano Roberto Ferro citata, kuri man ypač patinka dabartiniame kontekste; viskas vyksta taip: gyvenimo raktas buvo baldų pertvarkymas.    „lafurniturestore.com“, kaip teigiama jos pavadinime, yra baldų parduotuvė, kuri neseniai buvo „pertvarkyta“, tačiau ne būdingu būdu judinant sofą šalia lango ir žurnalinį staliuką vietoje.

Tokį šios svetainės pertvarkymą pateikė „Google Penguin 4.0“, kuris padidino šios svetainės gretas po baudos, įvykusios dar 2013 m.

lafurniturestore.com

 

 

Ir jei manote, kad ieškant matomumo padidėjimas nėra toks didelis, žvelgiant į 5 metų diagramą, kai imate pek mikro lygiu, galime pastebėti, kad lafurniturestore.com matomumas yra įspūdingas po paskutinio „Google“ atnaujinimo.

 

lafurniturestore 1 metų matomumas

lafurniturestore.com

 

Be to, žiūrėdami į aukščiausių reitingų raktinius žodžius, matome, kad jiems labai gerai sekasi naudoti labai konkurencingus raktinius žodžius. Kai septyni raktiniai žodžiai užima pirmąją vietą, iš kurių yra raktinių žodžių, kurių paieškos apimtis ir srauto indeksas yra didelis, atrodo, kad lafurniturestore.com vėl grįžta į verslą po beveik trejų metų nebuvimo.

 

lafurniturestore aukščiausio lygio raktiniai žodžiai

 

Tačiau, žiūrėdami į jų nuorodų profilio nenatūralumą, susiduriame su tuo pačiu nenatūraliu nuorodų pavyzdžiu, kurį padarėme aukščiau pateiktame pavyzdyje su smartfares.com.

Didelis nenatūralių nuorodų skaičius, didelis komercinių raktinių žodžių skaičius ir dauguma nuorodų dedamos į interneto katalogus, trumpos teksto pastraipos ir nuorodų grupė.

Kaip ir anksčiau, mūsų prielaida yra ta, kad lafurniturestore.com anksčiau pateikė atsisakymo failą, o dabar su naujausiu atnaujinimu jie mėgaujasi savo darbo vaisiais.

 

lafurniturestore Nenatūralios nuorodos pažintinisSEO

 

3. 320% padidėjęs baudžiamų su automanais susijusios svetainės srautas

 

Kalifornijoje įsikūrusi įmonė „Buyautoparts.com“, prekiaujanti automobilių dalimis daugiau nei 20 metų, atrodo, kad turi ne tik pardavimo, bet ir „Google“ sankcijų patirties. Naujas „Penguin 2.0“ patobulintas naujinys realiuoju laiku jiems šį rudenį suteikė gerų žinių, nes jie turi didžiausią reitingo padidėjimą nuo 2013 m. Baudos.

Atrodo, kad praeityje jie turėjo tam tikrų reitingų svyravimų dėl kai kurių kitų algoritmų atnaujinimų, tačiau nė vienas iš jų nebuvo toks reikšmingas, kaip „Penguin 4.0“ atnaujinimo atneštas impulsas.

 

buyautoparts.com

 

4. „Penguin 2.0“ bauda, ​​kurią pašalino „Penguin 4.0“ – didžiulis eismo atkūrimas

 

Panašu, kad prancūzų interneto svetainė „proxiconfort.fr“, internetinė prietaisų parduotuvė, dėl paskutinio „Google“ atnaujinimo džiaugiasi dideliu reitingų augimu.

 

„proxiconfort“ pingvino 4.0 atkūrimas

proxiconfort.fr

 

 

Vis dėlto, net jei atrodo, kad jų nuorodų profilis nėra pats natūraliausias, nes daugybė nuorodų dedama į interneto katalogus ar nuorodų grupes, panašu, kad „Penguin Real Time“ atnaujinimas naudingas prancūzų prietaisų svetainei.

Kaip ir ankstesniais atvejais, labai tikėtina, kad ši svetainė galėjo pateikti atsisakymo failą, o „Google“ dabar reitinguoja svetainę remdamasi tik natūraliomis nuorodomis, nepaisydama nenatūralių nuorodų, net jei jos vis dar veikia.

proxyconfort nuorodos profilis

 

5. „Penguin 4.0“ svetainės atkūrimas, baustas už 4 metus atgal

 

Kai išanalizavome svetaines iš tokių įvairių sričių ir šalių, automobilių dalis e.autoparts.pl, Lenkijos verslas, pasiekė mūsų analizę dėl „ Penguin 4.0“ atkūrimo, iš kurio jie neseniai pasinaudojo. „e-autoparts.pl“ paskyrė baudą dar 2012 m., o nuo to laiko svetainė niekada negrįžo į savo šlovę tik šį mėnesį.

Panašu, kad „Penguin 4.0“ padarė didelę įtaką šiai svetainei ir grąžino jai gretas po daugiau nei ketverių metų.

 

 

e-autoparts.pl

 

6. Vaistinės svetainė sulaukė didžiulio srauto po „Penguin 4.0“

 

Anksčiau buvo diskutuojama, ar „Google Penguin“ veikia tik angliškas užklausas, ar ne. Nuobaudos, skirtos svetainėms, neatsižvelgiant į tai, kokia kalba yra, baigė šias diskusijas. Pateikę naujausią „Penguin“ atnaujinimą lentelėje, mes pažvelgėme į kai kurias Vokietijos svetaines, norėdami sužinoti, ar realaus laiko algoritmas kaip nors paveikė jų reitingą.

 

Žvelgdami į „omp-apotheke.de“ paieškos matomumą, galime lengvai pastebėti, kad „Penguin 4.0“ atkūrė šią svetainę po baudos, kuri juos pasiekė daugiau nei prieš 3 metus.

omp-apotheke.de

 

 

Jei iš ankstesnės mūsų analizės mes supratome, kad net ir įvykus atkūrimams, svetainėse vis dar buvo daug nenatūralių nuorodų, šiuo atveju atrodo, kad omp-apotheke.de pavyko kažkaip pašalinti nuorodas, kurios galėjo pritraukti jų nuobauda. Jų nuorodų profilis, išskyrus keletą išimčių, atrodo gana natūralus – maždaug 90% visų nuorodų yra gerai.

omp = apotheke nenatūralus pažintinisSEO

 

7. Vokietijos internetinis kazino – didžiulis matomumas padidėja dėl „Penguin 4.0“

 

Ar kada pagalvojote, ar ruletės dvigubinimo strategija dabar veikia? Arba galite įveikti „Blackjack“ prekiautoją kortelių skaičiavimo metodu?  Nesijaudinkite, mes nepersiorientavome pateikto susidomėjimo, mes tiesiog citavome keletą klausimų, pateiktų internetiniame kazino casinoverdiener.com, svetainėje, į kurią atsižvelgta atliekant mūsų „Penguin 4.0 Recoveries“ atvejo analizę.

Po to, kai prieš porą metų juos pasiekė „Penguin“ atnaujinimas, atrodo, kad „Google“ atnaujinimas realiuoju laiku jų verslui suteikė realios pridėtinės vertės ir padidino jų reitingą.

casinoverdiener.com

8. Įspūdingas internetinių baldų parduotuvės „Penguin 4.0“ atkūrimas

 

lifestyle4living.de yra internetinė baldų parduotuvė, kuriai po trejų metų baudos gresia didelis atsigavimas.

 

lifestyle4living.de

 

Vis dar reikia ištirti daug aspektų, susijusių su „Penguin 4.0“. Mes vis dėlto džiaugiamės, kad galime pasidalinti tokia analize su jumis, atvejų analizėmis, iš kurių visi galime daug ko išmokti.

Kalbant apie ateitį, mūsų užduotis yra ne ją numatyti, o sudaryti galimybes.

Štai kodėl, norėdami išvengti bet kokių baudų, jums reikia tinkamo įrankio, kuris jums padėtų:

  • Žinokite, kaip atrodo jūsų nuorodos profilis, taip pat apie konkurentų
  • Atsikratykite arba atsisakykite nenatūralių nuorodų, kai jos pasirodo
  • Reguliariai stebėkite atgalinės nuorodos profilį
  • Būkite įspėti, nes jūsų svetainėje pastebima nenatūrali nuorodų veikla.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *