Aleyda solis

Galiausiai galime pasidalinti su jumis „ el cuarto “ mūsų pažintinių „ SEO“ pokalbių: apie paiešką ir srautą, kur energinga ir tikrai įkvepianti Aleyda Solis metė mus persvarstyti mūsų rinkodaros taktiką ir pažiūras. Aleyda yra tarptautinė SEO konsultantė, tinklaraštininkė, skirta daugybei aukštų valdžios institucijų, tokių kaip SEL, „Digital of State“, ir „Moz“, patyrusi pranešėja, surengusi daugiau nei 100 konferencijų 20 šalių, taip pat SEO knygos ispanų SEO autorė Esminiai dalykai . 

 

Mes visi galime pasiekti laiko tašką, kai pastebime savo turimą informaciją ir patirtį tam tikroje srityje, kaip mums sekėsi gyvenime ir kiek gyvenimo įgūdžių mes jau įvaldėme iki to laiko. Jei tai ne jūsų atvejis, tuomet negalite paneigti, kad yra dalykų, kuriuos jūsų protas jau yra apsisprendęs, nebereikia įrodymų, kad juos patvirtintumėte ar paneigtumėte – jūs jau turite tvirtą, pagrįstą nuomonę šiuo klausimu. Na, taip jautėmės kalbėdami su Aleyda . Ji sugebėjo pakratyti mąstyseną ir įrodyti, kad stebuklų vis tiek gali įvykti. Jei smalsu, norėdamas žinoti juos vardu, klausykis pokalbio, slinkite žemyn į skyrių „ Sprendžiamos temos“ ir susižavėk .

 

 

užsiprenumeruokite kognityvinįSE) „YouTube“ kanalą

 

Mums buvo malonu porą kartų susitikti asmeniškai su Aleyda Solis, todėl natūraliai priėmė su ja podcast’ą. Ją „Forbes“ pasiūlė kaip vieną iš 10 skaitmeninės rinkodaros specialistų, kuriuos ketinama stebėti 2015 m., O verslininkas atsisakė nusileisti ir įtraukė ją į 50 internetinės rinkodaros įtakotojų, kuriuos reikėtų sekti 2016 m. žaisti sunkiai ir taip prisotintoje pramonėje. 

 

Be to, Aleyda Solis įkūrė SEO konsultacijų bendrovę „ Orainti“ , kur ji padeda ir padeda didelėms ir mažoms įmonėms gauti reitingą, srautus ir ilgesį . Vis dėlto tai dar ne viskas: ji taip pat bendradarbiauja kaip mokytoja įvairiose garsiose magistro programose visoje Ispanijoje, dalydamasi vertingomis žiniomis apie SEO ir SEM. Juokinga, jos „Twitter“ profilyje rašoma, kad ji gyvena Ispanijoje (aišku), tačiau dažnai ją galima rasti lėktuve.

 

Aleyda yra pozityvus, energingas ir save suvokiantis SEO profesionalas, puikiai išmanantis savo dalykus ir pasirengęs išmokyti kitus savo svarbiausių paslapčių, kaip sėkmingai atlikti SEO pastangas užimti aukštą vietą ir gauti reikšmingą srautą.

 

Jei norėtumėte sužinoti, kaip tarptautinis SEO konsultantas atlieka konkurencingus tyrimus savo klientams, kokius SEO įrankius ji naudoja kasdien, kaip ji pozicionuoja save atsižvelgdama į SEO ir verslininko vaidmenį, „Youtube“ arba „SoundCloud“ aukščiau arba perskaitykite visą nuorašą, esantį puslapio apačioje.

Sprendžiamos temos:

 

  • Aleydos patirtis SEO ir verslumo srityje;
  • Kokius SEO įrankius ji naudoja ir kodėl;
  • Kaip SEO konsultantui gali pasisekti šiandieniniame rinkodaros pasaulyje?
  • Kaip pritraukti klientus nereikalaujant savęs;
  • Žaidimų keitimo paslaptys, slypinčios už gerai atliktą SEO;
  • Kaip tinkamai patenkinti savo klientų poreikius ir laimėti;
  • Ar AMP (Accelerated Mobile Page) – neprivaloma ar privaloma?
  • Kokie yra svarbiausi „Google“ reitingavimo veiksniai;
  • Kas yra pagrindinis agentūros augimo variklis;
  • Kas yra svarbiausias su mobiliuoju SEO susijęs dalykas;
  • Ar „Google“ optimizavimo iššūkiai per metus pasikeitė?
  • Kaip sunku šiais laikais būti SEO;

 

10 rinkodaros „Nuggets“: 

 

  1. Nemanau, kad SEO yra taktikos rinkinys; Manau, kad tai, kas galiausiai neveiks, ir tai nėra keičiama ir pagrįsta. 10:07
  2. Daugelyje rinkų tikrai yra nuorodos, kurios judins adatą. 10:47
  3. Klientas gali pateikti keletą savo konkurentų – nebūtinai tai gali būti tikrieji jų konkurentai. 11:50
  4. SEO visada buvo techninis. 14:50
  5. Įsitikinkite, kad iš tikrųjų pateikiate mobiliesiems optimizuotą versiją. 15:50
  6. Suprantu, kad AMP buvo toks sprendimas kaip geras sprendimas ar alternatyva, tačiau daugeliui svetainių buvo daromas spaudimas tai padaryti kaip prioritetą, nes tik taip jie galėjo pasiekti laukiamą karuselės matomumą. Taigi tai netapo jų pasirinkimu, bet tapo prioritetu. 20:13
  7. „Google“ aukščiausio lygio veiksniai: turinys ir nuorodos, prieinami ir indeksuojami. 23:31
  8. Labai mažai tikėtina, kad pavyks reitinguoti tik pagal turinį pagal bet kokią prasmingą ir pelningą užklausą. 23:48
  9. Jei esate tikras verslas, turite ką nors prasmingo, turite ką nors vertingo parduoti, tada visada bus galimybė rašyti apie tai informaciją, būti prasmingam, aktualiam. 35:37
  10. SEO pramonė visada keičiasi ir visada bus kažkas naujo, todėl reikia nuolat atnaujinti savo informaciją. 36:54

Vaizdo įrašo nuorašas

 

Razvanas : Sveiki visi! Sveiki atvykę į pažintinius SEO pokalbius. Šiandien su savimi turime Aleydą Solis. Tarptautinis SEO konsultantas, tinklaraštininkas, patyręs puikus pranešėjas, taip pat SEO knygos ispanų „SEO“ autorius. Las Claves Esenciales “.

 

Leisiu Aleydai pasakyti keletą žodžių apie ją ir tada pradėsime nuo interviu.

 

Aleyda : Sveiki, Razvanai ! Ačiū kad priėmei mane. Labai džiaugiuosi, kad šiandien esu čia, tikiuosi pasidalinti su jumis visais. Manau, kad jūs jau padarėte tikrai gerą įžangą, todėl neturiu ką pridurti, išskyrus tai, kad nuo 2007 m. Darau SEO, didžiąją dalį strateginiu, techniniu ir tarptautiniu požiūriu. Taigi labai laukiu, kada šiandien pasidalysiu su jumis.

 

Razvanas : Taigi jūs darote daug dalykų SEO pasaulyje, kaip jūs minite: tarptautinį SEO arba mobilųjį SEO, techninį SEO, konsultavimą – SEO konsultavimą daugiausia iš to, ką aš žinau.

 

Nuoširdžiai, pasakykite man, ką, jūsų manymu, tai geriausiai apibūdina?

 

Aleyda: Taip, manau, kad būdamas būtent SEO konsultantu, manau, tai mane gerai apibrėžia, nes tai, ką aš iš tikrųjų mėgstu daryti, patinka daryti. Pažįstu daugelį iš mūsų ir daugybę žmonių, kurie prieš daugelį metų pradėjo daryti SEO, kaip ir aš prieš 11 metų. Besivystančios agentūros vystėsi, tiesa? Taigi dabar jie daug labiau užsiima vadovo ar vadovavimo vaidmenimis. Mano atveju aš turiu tikslą sukurti ne agentūrą, o nedidelę konsultavimo paslaugą, nes iš tikrųjų man patinka kasdien daryti SEO, pavyzdžiui, iš tikrųjų laikytis strateginės ir taktinės pozicijos. Taigi SEO konsultanto taktas mane vis dar labai gerai apibrėžia, turiu pasakyti. Ir, žinoma, aš taip pat esu steigėjas, turiu atsakomybę įkūręs savo verslą, kuris rūpinosi ne tik SEO, žinoma, ne tik SEO, bet taip,

 

Ar jūs taip pat darote visą diegimą, kai konsultuojate SEO klausimais, ar visiškai nevykdote diegimo?

 

Aleyda : Aš iš tikrųjų įgyvendinau tik savo projektus, savo testus, savo svetaines, bet kadangi prieš daug, daug, daug metų pradėjau daryti SEO iš agentūros pusės, tada persikėliau į namus, tada persikėliau kaip konsultantas daugybėje skirtingų kompanijų ir pats, ir mano vaidmuo visada buvo rekomenduoti patarimus – aš atlieku auditus, atlieku analizę, nustatau rekomendacijas, bet kadangi įmonės, dėl kurių visada konsultuojuosi, mūsų didesnės įmonės, jos savo kūrėjų, jie neleido man nieko liesti ir aš taip pat nenoriu nieko liesti.

 

Geriau, kad ten būtų gerai nustatyta atsakomybė. Aš esu labai veiksnus; Aš dirbu kasdien ir iš tikrųjų koordinuoju, teikiu prioritetus ir patvirtinu pakeitimus, tačiau pats jų nedarau.

 

Manau, kad tai yra kažkas labai svarbu, nes, na, kūrėjai yra kūrėjai ir tai, ką jie žino geriausiai. Reklaminių skelbimų autoriai, turinio kūrėjai ar turinio rinkodaros specialistai – daugelyje pramonės šakų negalėsiu parašyti geresnio, specializuoto turinio, nei jie iš tikrųjų gali. Ir tada, jūs turite panašias PR informavimo strategijas, tiesa? Nebūtų labai svarbu, kad bandyčiau aprėpti visas šias disciplinas. Man tai geriausias būdas SEO padėti didesnėms organizacijoms – turiu omenyje, kad suprantu, kad visa tai reikia padaryti, kai turite mažą svetainę, deja, bet jei turite išteklių (o įmonės dažniausiai juos turi), bent jau jie ar turite tinkamą kūrėją, tinkamą reklamos autorių, tinkamą PR asmenį ir reklaminį asmenį. Idealus būdas SEO gali būti suderinimas su rekomendacijomis,

 

Razvanas : Taip, dideli prekės ženklai turi tokią prabangą, kad turi daugybę SEO žmonių, daugybę kūrėjų, turinio rinkodaros specialistų ir pan.

 

Kaip jūs pradėjote, kaip padarėte visa tai savo agentūrai, kaip reklamuojate savo agentūrą? Koks yra jūsų agentūros augimo variklis? Ar tai buvo SEO, ar kažkas kito?

 

Aleyda : Ne. Aš užsiimu SEO veikla nuo 2007 m., Konferencijose kalbu maždaug nuo 2010 m., Taigi daugelis pramonės žmonių mane jau pažinojo, prieš daugelį metų turėjau puikų šansą įgyvendinti idealą, pradėjau dalytis savo patirtimi, o prozą pradėjau rašyti nuo, nežinau, 2007–2008 m., nes pradėjau ispanų, o paskui – anglų kalba. Dauguma klientų, kurių sulaukiu šiais laikais – aš nesutraukiu į įmones, jie ateina pas mane iš tikrųjų, ir tai yra tikrai malonus užsiėmimas, ir man labai pasisekė …

 

Razvanas: Iš pradžių esu tikras, kad jūs pasišventėte, kai buvote pradžioje.

 

Aleyda : Ne.

 

Niekada nesistatėte?

 

Aleyda: Ne, bent jau ne kaip aš. Kai dirbau prieš daugelį metų, maždaug 2007–2008 m., Kitoje agentūroje, ne savo, taip, aš turėjau dirbti aikštelėse ir pan. Be to, kai dirbau iš agentūros pusės, turėjau padėti keliose aikštelėse. kartų, bet nebe dabar. Laimei, dabar klientai, turintys specifinių SEO poreikių, susisiekia ir prašo mano pasiūlymo – žinoma, jie vertina visas galimybes, nes tai normalu, tačiau aš nedalyvauju šiame didžiuliame prašyme pateikti pasiūlymus su daugybe dokumentų, kuriuos reikia užpildyti ir tokio tipo daiktai. Aš norėčiau iš tikrųjų suasmeninti savo pasiūlymus ir nurodyti, kaip aš perkelsiu adatą, kaip spręsiu jų specifines problemas ir poreikius, ar ne? Taigi man iš tikrųjų labai pasisekė, ir tai jokiu būdu nebuvo metiau sau iššūkį, kad galėčiau dirbti su didesniais klientais (daugelis mano klientų yra didžiulės kompanijos, nes aš padėjau tokioms įmonėms kaip „Under Armour“ arba „VF“, kuri yra „VF Corporation“, kuri yra „Eastpak“, „Septyni visai žmonijai“, „Kipling“), todėl dėl to. Aš tikrai manau, kad, žinoma, asmeninis prekės ženklo naudojimas, savęs pardavimas ir įsitvirtinimas kažkam labai unikaliam, labai specifiniam yra unikalus – pardavimo pasiūlymas čia yra pagrindinis dalykas, kad būtų galima pasiekti tą tašką.

 

Razvanas : Kokias problemas dažniausiai girdite iš savo klientų? Ar matote, kad jų problemos, iššūkiai, kuriuos jie nori įveikti, yra bendri?

 

Aleyda : Na, dauguma mano klientų yra tarptautinės kompanijos arba įmonės bando pasiekti tarptautinę auditoriją. Praeityje jie matė iššūkius, nes samdė visas agentūras arba vis dar turi visas agentūras ar net vidinius SEO, tačiau jie turi konkrečius scenarijus arba naudoja atvejus, kai jiems reikia papildomos pagalbos, ypač išorinio indėlio ar patvirtinimo, ypač statistiniu požiūriu ir kaip įveikti šią labai konkurencingą rinką, šią labai konkurencingą nišą ar panašius dalykus.

 

Ar galite pasidalinti užduoties, kurią gavote iš įmonės, pavyzdžiu?

 

Aleyda: Taip, praėjusiais metais aš padėjau konkrečiai įmonei padidinti jų matomumą Meksikoje. Ši įmonė, veikianti visose Lotynų Amerikos šalyse, bet ypač Meksikos rinkoje, kėlė joms daugiau iššūkių dėl ten jau egzistavusių labai gerai įsitvirtinusių žaidėjų. Aš jiems padėjau sukurti geriausią įmanomą strategiją, daugiausia JAV, taip pat pradėti taikyti daugiau užklausų, įtvirtinti daugiau valdžios institucijų tam tikrose srityse, kuriose jie anksčiau neturėjo, ir, kita vertus, taip pat tobulėti bendrą bazę, jų nuskaitymo galimybę. jų indeksuojamumas ir tampa daug efektyvesnis

 

O kaip tau sekėsi? Kokia paslaptis, kurią rekomendavote įgyvendinti savo svetainėje?

 

Aleyda : Už SEO nėra paslapties. Geriausia SEO atlikimo paslaptis yra labai gerai žinoti principus, kriterijus ir gerai žinoti, kaip kaupti informaciją strateginiu požiūriu …

 

Ar galite konkrečiai pasakyti tą klientą? Kaip pagerinote jų matomumą: pakeisdami svetainės struktūrą …

 

Aleyda : Ne, atsiprašau. Aš negaliu pasidalinti konkrečių klientų istorijomis, bijau.

 

Razvanas : Taip, bet gali nuspręsti nesidalinti kliento vardu. Jei negalite, suprantu, jokių rūpesčių.

 

Aleyda : Ne, atsiprašau.

 

Razvanas : Gerai, gerai, jokių problemų.

 

Kaip manote, kokia yra efektyviausia SEO strategija ar taktika, kurią kada nors pritaikėte savo klientams?

 

Aleyda : Na, iš tikrųjų tai, ką darau, yra išsami analizė. Nemanau, kad SEO yra taktikos rinkinys; Manau, kad tai, kas galiausiai neveiks, ir tai nėra keičiama ir pagrįsta. Aš iš tikrųjų turiu klausimų sistemą, kurios užduodu bet kuriam klientui, o tada atsakymas paaiškins, koks yra geriausias požiūris į tą klientą. 

 

Pavyzdžiui, atlikus konkurentų analizę su geriausiais tos rinkos žaidėjais, apie tai, kaip klientas struktūrizuoja savo turinį nukreipdamas į tą rinką, turinio ir valdžios vaidmenį šioje konkrečioje rinkoje. Daugelyje rinkų neabejotinai yra jungtys, kurios judins adatą; daugelyje kitų rinkų labiau reikia teisingo požiūrio į tinkamas sąlygas, teisingas užklausas, nes konkurencija šiose rinkose nėra tokia didelė, kaip, pavyzdžiui, daugelyje Lotynų Amerikos šalių. 

 

Taigi, norint pradėti gerai atlikti išsamią analizę ir rinkos paiešką; mokėti apibrėžti veiksmus, kurie bus daug prasmingesni tai konkrečiai įmonei toje konkrečioje rinkoje, ir tiems konkretiems klausimams, kur jie tikrai norėtų įsitvirtinti, tiesa? Taigi, man vien dėl to reikia galvoti iš rinkodaros perspektyvos ir pritaikyti tuos principus paieškos platformoje.

 

Kaip paprastai atliekate konkurencingą savo klientų tyrimą?

 

Aleyda: Na, aš visada pirmiausia klausiu jų nuosavybės (tai yra pirmasis indėlis), tada jų konkurentų. Tai yra kažkas svarbaus – klientas gali suteikti jums keletą savo konkurentų – tai nebūtinai yra jų tikrieji konkurentai, galbūt tai yra tik tos įmonės, kurias jie dažniausiai mato konkuruoti iš verslo perspektyvos ir kurios gali būti nereikalingos jų SEO konkurentų, nes tai yra tie, kurie galbūt net bando vertinti pagal tas pačias užklausas kaip jūs. Tada aš naudoju tokius įrankius kaip, pavyzdžiui, „SEMRush“, „AHREFS“ ir „Sistrix“, kad nustatyčiau, kurias užklausas šis pramonės konkurentas reitinguoja, o kuriuos – ne. Jei jie neatitinka daugelio šių terminų, aš klausiu savęs: „Ar todėl, kad tai nėra tikrasis jų taikinys? Arba todėl, kad tai yra taikinys, tačiau jie dar neturi jokios žiniatinklio struktūros, jokio turinio taikymo, jie neįgalina šio turinio arba, jei taip yra, todėl, kad jis visiškai nėra optimizuotas arba jie neturi išteklių padaryti tai?“. Taigi aš vėl pradedu užduoti klausimus, norėdamas nustatyti galimybes, kaip optimizuoti tai, ką jie jau turi, arba pradėti kurti ką nors naujo, ir kad jie galėtų panaudoti atsakydami į atitinkamas užklausas, kurios atneš svarbų srautą ne tik iš sandorių, bet ir iš informacinės pusės. vienas.

 

Razvanas : Pastaruoju metu vis daugiau žmonių kalba apie techninį SEO. Mano nuomone, techninis SEO …

 

Aleyda : Ne „pastaruoju metu“! Nesuprantu, kodėl žmonės sako „pastaruoju metu“. Pavyzdžiui, suprantu, kad tam tikru metu praeityje daugelis žmonių norėjo pereiti į turinio rinkodaros grupę, kai sako „SEO buvo miręs“ ar bet ką, su „Penguin“ ir „Panda“ įvykusiais atnaujinimais … Mano atveju, aš visada save vadinau SEO; Aš visada atlikau tikrinimo ir indeksavimo auditus, visad dariau migracijas … Taigi, aš nežinau, kodėl kažkodėl dabar visi kalba apie techninį SEO ir aš tarsi „Aš visada dariau techninį SEO! “

 

Razvanas : Tai suvokimas, ko gero, žmonių, kurie anksčiau SEO nedarė. SEO darau nuo tada, kai „Google“ nebuvo įprasta, nes „Infoseek“ ir „Lycos“ nebuvo tokios tendencijos, tai buvo prieš 2000 m., Viskas buvo susijusi su techniniu SEO ir nuo to laiko taip pat apie techninį SEO. Manau, kai turinio rinkodara atsirado, daugiausia socialiniuose tinkluose, pastebėjau, kad daug žmonių, atvykstančių iš šios srities, neturėdami jokio techninio išsilavinimo ir peršokdami socialinių tinklų dalykus, SEO iš techninės perspektyvos, kaip tai suvokė žmonės buvo praskiesti kaip sąvoka. Tačiau SEO visada buvo techninis.

 

Aleyda : Taip, tikrai. Štai kodėl aš nepradedu SEO proceso neatlikęs audito, techninio audito, tiesa? Patvirtinimas, ar svetainė gali būti tikrinama, ar blokuojamas robots.txt, nežinau, svarbiausi puslapiai – jei iškyla kanonizavimo problema … Aš tikrai nesuprantu, kaip žmonės galėjo atlikti SEO be tai darau pirmiausia, bet ei, gerai, tęskime pokalbį.

 

Razvanas : Jūs daug kalbate apie pagreitintus puslapius mobiliesiems (AMP), visų pirma mobiliųjų telefonų rodyklę ir kitas temas.

 

Jei turėtumėte galimybę pasakyti vieną dalyką kiekvienam asmeniui, kovojančiam su mobiliuoju SEO, kas tai būtų ir kodėl? Kaip manote, kas yra svarbiausias su mobiliuoju SEO susijęs dalykas?

 

Aleyda : Taip, manau, kad dabar svarbiausia, ypač turint mintyje „ pirmiausia mobiliesiems“ indeksą, kurį „Google“, beje , jau pereina prie pirmojo mobiliesiems, yra įsitikinti, kad iš tikrųjų pateikiate mobiliesiems optimizuotą versiją, tiesa? Daugelis žmonių mano, kad jie jau turi vien todėl, kad jų svetainė reaguoja, o tai netiesa – jie gali turėti interaktyvią svetainę, tačiau jie nebūtinai efektyviai orientuojasi ir vykdo savo mobiliosios auditorijos elgseną būtinai ir taikydami tinkamas užklausas, tinkamas terminai, indeksuojamas tinkamas turinys ir net blokuojama roboto prieiga prie svarbių svarbių išteklių, tokių kaip JS ar CSS, ar vaizdų, kurių jiems reikia, kad jie iš tikrųjų galėtų teikti geriausią patirtį.

 

Taigi, sakyčiau, reikia nuskaityti savo svetainę – kalbant apie techninį SEO, ar ne? – nuskaitykite savo svetainę, eikite į tikrintuvą, pasirinkite iš „Screaming Frog“ ar bet ko kito, ir nuskaitykite savo svetainę, imituodami tai kaip mobilųjį „Google“ robotą, kad tikrai pamatytumėte ir patikrintumėte, ar jis gali pasiekti visą jūsų mobilųjį internetą, jei jūs turėkite vieną – ir jūs turėtumėte ją turėti šiuo metu, o jei neturite, užduotis būtų ją įgalinti.

 

Tada patikrinkite, ar elgesys yra tikėtinas, ar turinys yra, ar pavadinimai yra optimizuoti atsižvelgiant į tuos aprašus, SEO pagrindai – nes daugeliu atvejų vėlgi, svetainės turi nepriklausomas svetaines mobiliesiems arba dinaminio aptarnavimo svetaines, turinį, kuris buvo informacija, kuri buvo įdėta į mobiliuosius .html, nesutapo su srauto informacija, esančia darbalaukyje. Taigi tai yra dar viena papildoma užduotis – jei žmonės turėtų atlikti visas šias kitas konfigūracijas. Ir tada, žinoma, tai yra galimybė, galimybė išspręsti daugybę įvairių rūšių užklausų, kurios šiais laikais vis labiau naudojamos mobiliesiems, ar ne? Taigi tai yra labai svarbu – pradėti perkelti visą šį SEO kasdienį analizės tipą ir veiksmus,

 

Kažkas, taip pat, labai svarbu (sprendžiant jums iškilusį AMP klausimą) yra tai, kad greitis yra labai svarbus. Tai dar kritiškiau – apskritai jis yra kritinis SEO, turiu pasakyti, kad tai ne tik konversijos poveikis, kurį jis turi, bet ir kaip „Google“ patvirtintas reitingavimo veiksnys, kad kadangi jūs melavote, jie pradės atsižvelgti į greitį kaip mobiliojo reitingo faktorius.

 

Turiu pasakyti, kad daugelis žmonių mano, kad įgalinti AMP (pagreitintus mobiliuosius puslapius) kaip stebuklingą savo svetainės sprendimą apskritai arba išspręsti tai, kad jų mobilieji įrenginiai yra lėti. Aš ką nors pasakysiu: pirmiausia reikia iš tikrųjų įsitikinti, kad jūsų svetainė yra greita. Tai turėtų būti svarbiausia, nes tai yra tikroji jūsų originali kanoninė versija, kuri bus tikrinama, kuri bus indeksuojama, ir kuri bus reitinguojama. AMP turėtų būti vertinama kaip alternatyva. Jei niekaip negalite pakeisti ar pagerinti savo greičio, gerai, galite įgalinti savo svetainės AMP versiją, kad pagerintumėte savo našumą, jei to negalite padaryti naudodamiesi kanonine versija, arba būti įtraukti į karuselę. Tai yra dalykas:

 

Ar matote kokių nors AMP trūkumų? Nes daugelis žmonių apie tai kalba.

 

Aleyda: Trūkumas, kurį iki šiol mačiau su daugeliu savo klientų, yra tai, kad daugelis jų prioritetų buvo pakeisti, deja, žinote. Turėjome labai nusistovėjusį planą su paskirstytais ištekliais, SEO pastangomis ir procesu, o dabar su AMP, kuris prasidėjo prieš pusantrų metų, prieš dvejus metus, tai visiškai pakeitė. Žinoma, aš suprantu, kad AMP buvo toks sprendimas kaip geras sprendimas ar alternatyva, tačiau daugeliui svetainių buvo daromas spaudimas tai padaryti kaip prioritetą, nes tik taip jie būtų galėję pasiekti laukiamą karuselės matomumą. Taigi tai netapo jų pasirinkimu, jis tapo prioritetu, tiesa? Taigi tai galiausiai paveikė daugelį mano procesų ta prasme, kad „oi, dabar turiu pertvarkyti visus prioritetus“, o kartais

 

Tada, kita vertus, turiu ką nors pasakyti: taip buvo iki šiol, bet kurį laiką turėjau galimybę pasisakyti „AMP Conf“ renginyje prieš dvi-tris savaites, o realybė yra ta, kad AMP pastangos yra perkeliamas ir verčiamas būti ne tik alternatyva, kad būtų galima greitai pasiekti svetaines mobiliesiems. Siekiama iš tikrųjų sukurti ir sukurti „puikias patirtis“, kaip buvo aprašyta mobiliajame telefone, iš technologinės perspektyvos, iš platformos perspektyvos, nes iš tikrųjų galite naudoti AMP kaip galimybę plėtoti savo kanoninį, savo originalią svetainę, tiesa? Ir nuoširdžiai, aš tikrai matau prasmę, kodėl daugelis kūrėjų ir SEO bendruomenių nebūtinai tai mėgsta, nes tai yra priežastis, kodėl mes turime atviras platformas ir standartus ir pan. Realybė yra ta, kad įspūdingas darbas, kurį jie daro iš technologinės pusės, pavyzdžiui, įgyvendina kažką panašaus į paralaksinius efektus arba įgyvendina ką nors panašaus, aš nežinau, skirtuką arba sukuria tam tikras animacijas, kurias jie sugeba labai lengvai įgyvendinti su nesusietu komponentu. Daugelis šių efektų pasiekiami naudojant įprastą „JavaScript“, žinoma, taip, tačiau jie reikalauja tiek daug daugiau išteklių ir juos įgyvendinti yra daug sudėtingiau, be to, jiems reikia daug daugiau pastangų ir net pakenkti našumui. Jie daro labai gerą darbą, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa? diegti kažką panašaus į paralaksinio tipo efektus arba įdiegti kažką panašaus, aš nežinau, skirtuką, arba turėti tam tikras animacijas, kurias jie gali labai lengvai įgyvendinti naudodamiesi atrišimo komponentu. Daugelis šių efektų pasiekiami naudojant įprastą „JavaScript“, žinoma, taip, tačiau jie reikalauja tiek daug daugiau išteklių ir juos įgyvendinti yra daug sudėtingiau, be to, jiems reikia daug daugiau pastangų ir net pakenkti našumui. Jie daro labai gerą darbą, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa? diegti kažką panašaus į paralaksinio tipo efektus arba įdiegti kažką panašaus, aš nežinau, skirtuką, arba turėti tam tikras animacijas, kurias jie gali labai lengvai įgyvendinti naudodamiesi atrišimo komponentu. Daugelis iš šių efektų pasiekiami naudojant įprastą „JavaScript“, žinoma, taip, tačiau jiems reikia tiek daug daugiau išteklių ir jie yra daug sudėtingesni, be to, jie reikalauja daug daugiau pastangų ir netgi pakenkia našumui. Jie daro labai gerą darbą, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa? arba turintys tam tikras animacijas, kurias jie sugeba labai lengvai įgyvendinti naudodami atsiejimo komponentą. Daugelis iš šių efektų pasiekiami naudojant įprastą „JavaScript“, žinoma, taip, tačiau jiems reikia tiek daug daugiau išteklių ir jie yra daug sudėtingesni, be to, jie reikalauja daug daugiau pastangų ir netgi pakenkia našumui. Jie daro labai gerą darbą, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa? arba turintys tam tikras animacijas, kurias jie sugeba labai lengvai įgyvendinti naudodami atsiejimo komponentą. Daugelis iš šių efektų pasiekiami naudojant įprastą „JavaScript“, žinoma, taip, tačiau jiems reikia tiek daug daugiau išteklių ir jie yra daug sudėtingesni, be to, jie reikalauja daug daugiau pastangų ir netgi pakenkia našumui. Jie daro labai gerą darbą, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa? tačiau jiems reikia tiek daug daugiau išteklių, kad juos įgyvendinti būtų daug sudėtingiau, jie reikalauja daug daugiau pastangų ir netgi pakenkia pasirodymui. Jie dirba labai gerai, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa? tačiau jiems reikia tiek daug daugiau išteklių, kad juos įgyvendinti būtų daug sudėtingiau, jie reikalauja daug daugiau pastangų ir netgi pakenkia pasirodymui. Jie daro labai gerą darbą, kad suprastų, kodėl mes galime naudoti AMP ne tik tam, kad galėtume grynai įgalinti alternatyvią sparčiosios mobiliosios svetainės versiją, bet ir iš tikrųjų naudoti ją kaip technologinę galimybę sukurti savo originalią svetainę. . Ir tai, ką aš matau kaip stumiamą ir skatinamą, tiesa?

 

Kaip manote, kokie šiuo metu yra geriausi „Google“ reitingavimo veiksniai?

 

Aleyda : Tikrai negalvoju apie penkis! Manau, kad svarbiausi visada buvo turinys ir nuorodos. Tada turinys ir nuorodos yra prieinami ir indeksuojami, ir viskas. Turinys ir nuorodos, prieinami ir indeksuojami.

 

Razvanas : Gerai. Tai mišinys: negalima reitinguoti tik pagal turinį ir negalima vertinti vien tik su nuorodomis.

 

Aleyda : Labai mažai tikėtina, kad pavyks reitinguoti tik pagal turinį pagal bet kokią prasmingą ir pelningą užklausą. Turiu omenyje, kad bet kokiai prasmingai pelningai užklausai, uždirbančiai pinigų konkurencingoje pramonėje, reikės daug aukšto lygio bendrovių. Taigi, jums reikia nuorodų, išorinių nuorodų, kad galėtumėte būti suvokiami kaip autoritetas. Nepriklausomai nuo prasmingo termino, kurio sieksite ne tik jūs, jūsų brolis ir sesuo, bet ir pagrindinės įmonės ir valdžios institucijos, taigi greičiausiai tai bus konkurencinga. Taigi, taip, jums reikės nuorodų!

 

Reikalas skirtas dideliems ir nusistovėjusiems prekės ženklams, o jei vykdysite bet kokią rinkodarą, jums greičiausiai bus daug lengviau. Pavyzdžiui, savo klientams apskritai aš nekuriu nuorodų. Kodėl? Kadangi tai yra labai gerai įsitvirtinusios įmonės, kurios turi savo viešųjų ryšių komandą arba savo rinkodaros komandą, savo turinio rinkodaros specialistą, todėl aš juos mokau. Taigi aš jiems padedu, mokau, derinu SEO geriausios praktikos pavyzdžius, kad jie maksimaliai išnaudotų savo jau esamus veiksmus, kuriuos daro reklamuodami save. Ir tada, kita vertus, jie jau spontaniškai užsimena, nes yra labai nusistovėję prekės ženklai. Bet taip yra dėl to, kad turiu klientų tipą, tiesa? Tačiau aš visiškai suprantu, kad jei pradedate nuo nulio labai konkurencingoje dalyje, jūs turite būti iš tikrųjų.

 

Dabar, kai norėjai, kad pasidalyčiau kažkuo vienu konkrečiu … Prieš porą metų aš pradėjau padėti – ir tai man buvo šioks toks iššūkis, bet aš to labai norėjau, nes tai buvo tikrai puiki galimybė padaryti daug dalykų ko paprastai nedarau – finansų pramonės startuolis, nukreiptas į Ispanijos rinką. Daugelis terminų, kurių jie norėjo ir jiems reikėjo bėgti, kur „sutelktinis finansavimas“, „minios skolinimas“, ir jie buvo tarsi B2B tipo įmonės, nes norėjo būti turgavietė, kur skolintų pinigus mažoms įmonėms, kad gautų investicijas iš žmonių. Taigi jiems iš tikrųjų reikėjo reitinguoti ir taikyti labai konkurencingus terminus, nes tai buvo bankų, finansinių institucijų ir net Vikipedijos adresai arba jų taikymas, ir, žinoma, daugybė naujų svetainių, turinčių didžiulį autoritetą ir didelį kiekį nuorodų .

 

Taigi, kaip po velnių, šis nedidelis startuolis, turėjęs gana naują domeną, turintis labai minimalias nuorodas ir autoritetą, galės konkuruoti dėl tokio tipo užklausų ar sandorių užklausų, į kurias buvo labai sunku nukreipti, tiesa? Taigi, šiuo atveju mes nustatėme strategiją, kurioje atsižvelgėme į tai, kad jie yra labai sudėtingoje pramonėje ir kur buvo labai sunku suprasti, ką jie daro ir kas vyksta pramonėje. Taigi mes sukūrėme išteklius: mes sukūrėme savo pagrindinę struktūrą, kad būtų lengva prieiti prie tikrinamų, indeksuojamų, labai tikslingų, su tikrai geru, specifiniu turiniu, nukreiptu į operacijų užklausas, ir, kita vertus, kai mes nustatėme įsisteigusį turintį daugybę išteklių, daug informacijos, kad būtų daug lengviau investuoti į juos ir iš tikrųjų investuoti į bet kokį B2B skolinimąsi.

 

Taigi mes nustatėme ir sukūrėme skaičiuotuvus ir tikrintuvus palūkanų normoms nustatyti ir patikrinti, taip pat palyginome įvairius variantus. Sukūrėme finansinį žodyną su tikrai puikiu paaiškinimu, kas buvo, aš nežinau, „investicinė bankininkystė“, kaip tai veikia , tokie dalykai, tiesa? Mes sukūrėme daugybę išteklių; pradėjome apklausti labai žinomus finansinius asmenis, kad paaiškintume ir pasidalintume savo patirtimi šioje rinkoje, ir jie pradėjo organizuoti susitikimus, kad iš tikrųjų įsitvirtintų kaip tos srities autoritetas ir būtų suvokiami kaip tas, kuris norėjo, kad finansai būtų lengviau suprantami, teisingi ?

 

Tada mes padarėme labai specifinę informaciją, kuriai iš tikrųjų naudojame „Pitchbox“ kaip informavimo priemonę, kad galėtume susisiekti su universitetais, organizacijomis, tinklaraščiais, kurie aprėpia Ispanijos finansų rinką, ir tai labai padėjo iš pradžių susisiekti su daugeliu šių žmonių ir šios labai žinomos figūros. Pradžioje, be abejo, tai buvo šioks toks iššūkis, kreivė, kuri ten įvyko, tačiau kuo daugiau išteklių jie sukūrė, tuo daugiau autoritetų jie gavo, tuo daugiau persiuntimų jie pasiekė daugeliui kitų labai žinomų svetainių. Iš tikrųjų įsitvirtinti buvo daug lengviau, ir galų gale dabar jie yra labai geri užimdami miniatiūrinio ir aukščiausio lygio sutelktinio finansavimo sritis.

 

Ir kiek laiko užtruko šios pastangos, kad būtų parodyti rezultatai, nuo to momento, kai pasirinkote strategiją, ir nuo to momento, kai jie pradėjo reitinguoti? Šeši mėnesiai, 1 metai, dveji metai?

 

Aleyda : Po jo praėjo daugiau nei metai, nes tai buvo labai sunki rinka. Ir dabar – ir tai yra jo grožis – dabar, paskutiniais mėnesiais, eismas auga ne 5% daugiau, o padvigubina srautą, kai jie kažkada sulaukė, nes pasiekė tašką, kur dabar jie turi visą šį autoritetą … Taigi, žinoma, tam reikia šiek tiek laiko, tačiau įmanoma, tai perspektyvu, tai yra suprasti, kur yra skausmas ir kur yra spraga jūsų rinkoje – todėl jau anksčiau minėjau, kad nėra jokios nykščio taisyklės; jums reikia iš tikrųjų išanalizuoti savo rinką, taip pat suprasti, kokie yra jų organizacijos ištekliai, ką yra perspektyvu padaryti, ką nėra perspektyvu, ir remdamiesi tuo suderinkite viską, kad tai įvyktų.

 

Razvanas : Taip, su dideliais prekės ženklais yra paprasčiau, nes jie turi daug grynųjų, kuriuos reikia sudeginti, ir taip nebuvo, pavyzdžiui, mažo prekės ženklo, mažos įmonės, kuri norėtų kovoti tokioje pozicijoje, atveju. Ar sutinki?

 

Kaip elgtumėtės su mažesniais prekių ženklais, kurie neturi biudžeto atlikti daugybę interviu su žinomais asmenimis, naudoti daugybę priemonių ir pan.?

 

Aleyda : Žinai ką? Tai buvo startuolis.

 

Razvanas : Taip, tai buvo startuolis, bet jie turėjo daug pinigų, kuriuos sudegino.

 

Aleyda : Jie turėjo rinkodaros specialistą ir turėjo porą praktikantų, kurie jiems padėjo visa tai sukurti. Štai ir viskas.

 

Razvanas : Gerai, todėl įdomi istorija, taip. Taigi, SEO specialistas savo rinkodaroje dažniausiai naudoja daugybę įrankių. Pastaraisiais metais SEO įrankių rinka yra labai didelė. Nuo 2011 m. Pabaigos mes esame rinkoje su pažintiniu SEO.

 

Kaip matote kognityvinį SEO, pritaikytą jūsų SEO įrankių rinkinyje? Kokias problemas sprendžiate su kognityviniu SEO?

 

Aleyda : Taip. Na, mano atveju, man labiausiai patinka sąsaja, kurią naudodamas galite lengviau suprasti mano nuorodų autoriteto kontekstą rinkoje. Aš tikriausiai ir dažniausiai naudoju jį nuorodų autoritetams palyginti. Yra du dalykai, kurie man labai patinka ir kuriems aš jį naudoju: taip yra todėl, kad iš savo įrankių rinkinio galiu importuoti nuorodų šaltinius iš daugelio kitų įrankių.

 

Taigi, ką aš iš tikrųjų noriu turėti, ypač kalbant apie naujas rinkas, apie kurias nieko nežinau, tiesa, turėti galimybę tirti ir gerai apžvelgti, kas ten vyksta, iš autoritetingos perspektyvos. Taigi, aš darau tai ir bandau patraukti kuo daugiau išorinių nuorodų, atgalinių nuorodų, kurias turi mano klientas ir jų konkurentai, tada aš jas visas importuoju kognityviniu SEO, kad galėčiau jas turėti konsoliduotai ir suderinta metrika. Taigi aš galiu juos visus turėti vienoje vietoje, kad man būtų lengviau palyginti, geriau suprasti, ko ten trūksta.

 

Daugelis kitų įrankių siūlo tikrai gerą nuorodų indeksą. Tačiau problema yra galimybė visus tuos duomenis suskirstyti į segmentus, tai padaryti „Excel“ programoje – o tai yra skausmas – todėl mielai moku pinigus, kad sutaupyčiau šias pastangas ir laiką, kad galėčiau daug lengviau identifikuoti. Strategijos, kuriomis žmonės užpildo savo kelią, buvo, aš nežinau, kurti savo nuorodas per ženkliukus ar valdiklius, nes matau, kad daugelis nuorodų išeina iš šoninės juostos ir iš tikrųjų gauna nuorodas iš vaizdų, ir aš buvau tarsi „Oi, jie turėtų būti nubausti! Jie neturėtų taip reitinguoti! “. Tai yra daug lengviau pastebėti dėl segmentavimo, kurį turi kognityvinis SEO, tiesa? Taigi man reikia daug laiko, kad galėčiau nustatyti ne tik spragą, bet ir geriausią būdą, kaip išspręsti ir išplėsti savo klientų autoritetą, ir rekomenduoti bei būti kiek įmanoma konkretesnis ir veiksmingesnis mano rekomendacijoje. Tai panašu į „Augkime ant apimties nuorodų. O ne! Pažiūrėk! Jie turi dar daugiau nuorodų nei „Uber“, ir jis yra žemesnis “. Taigi, tai nebūtinai apie nuorodų apimtį, bet apie nuorodų autoritetą, apie nuorodų kokybę ir panašius dalykus, kuriuos norėčiau nustatyti esamiems trūkumams nustatyti ir koks turėtų būti veiksmų efektyvumas.

 

Razvanas : Gerai. Ačiū, kad pasidalinai tuo. Norėdami užbaigti šį interviu, turiu jums hipotetinį klausimą.

 

Jei rytoj „Google“ išjungtų, ką dirbtumėte? Į ką jūs pats pereisite?

 

Aleyda : Aš ir toliau vykdysiu SEO bet kokioje kitoje platformoje, kurią žmonės naudos ieškodami. Turime suprasti, kad optimizavimui naudojame „Google“, nes tai yra platforma, kuria žmonės ieško dienos pabaigoje. Tačiau kitose rinkose Rusijoje žmonės naudoja „Yandex“. Tiesą sakant, anksčiau, prieš daugelį metų, kai dariau SEO Forex kompanijai – anksčiau dariau SEO „Yandex“, kuris buvo šiek tiek panašesnis į laukinius vakarus, bet tai buvo geras mokymasis. Taigi, turime suprasti, kad tai, jog žmonės, kuriuos optimizavome „Google“, yra tik tokie, kaip…

 

Razvanas : „Google“ yra masinės rinkos dalyvis ir tik todėl žmonės jį naudoja paieškai.

 

Aleyda : Taip, tai yra platforma, kuria žmonės naudojasi. Jei žmonės naudos kitą platformą, tada mes būsime ten ir tada turėsime išmokti optimizuoti savo klientų buvimą ten, kad pasiektume matomumą, kurį jiems reikia konvertuoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *